• 0

Wymiana i zwrot


ZWROT ZAKUPÓW

Masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w czasie 30 dni od daty odbioru zamówienia.

W celu odstąpienia od umowy, prześlij wypełniony formularz zwrotu wybierając jedną z poniższych możliwości:

a) pisemnie na adres: SkipWish Sp. z o.o. Sp. k., ul. Prymasa Augusta Hlonda 6/U1, 02-972 Warszawa.
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hi@hlonda6.pl

Zwracany towar odeślij na poniższy adres:

SkipWish – Pirotrans
Szeroka 75 Rampa B, Parole
05-831 Młochów

Koszt odesłania produktu ponosisz Ty.

Zwrot towaru zostanie przyjęty wyłącznie, gdy spełnia następujące warunki:

a) Nie nosi śladów użytkowania;
b) Żadna z metek, które były do produktu dołączone w momencie dostarczenia go Tobie, nie została oderwana.

ZWROT NALEŻNOŚCI

Przekażemy Ci należność za zwrócony towaru przelewem na wskazane w formularzu zwrotów konto bankowe, najpóźniej do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Możemy jednak wstrzymać zwrot środków do czasu dostarczenia nam produktów wskazanych w formularzu zwrotu. Podstawą do przyjęcia zwrotu i przelewu należności za zwracany towar jest dostarczenie go do nas uprzednio fizycznie wraz z nr zamówienia i kopią dowodu zakupu tj. paragonu lub faktury.

Warunki dotyczące wymiany i zwrotów towarów zakupionych w promocji określa regulamin aktualnej promocji – czytaj uważnie!

Wymiany lub zwrot produktu zakupionego w sklepie stacjonarnym możesz dokonać wyłącznie osobiście w sklepie, w ciągu 7 dni od daty zakupu, po przedłożeniu dowodu jego zakupu.

W przypadku zwrotu produktów opłaconych w sklepie stacjonarnym kartą płatniczą – należność zostanie zwrócona na rachunek karty, którą dokonano płatności.

WYMIANA

Wymiana towaru zakupionego za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów (formularz zwrotu) zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.