Reklamacje
//= do_shortcode( '[contact-form-7 id="7616" title="Reklamacje"]' ); ?>
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę fabryczną lub w trakcie jego użytkowania powstała wada uniemożliwiająca dalsze korzystanie zgodne z przeznaczeniem produktu, wyślij nam wypełniony formularz reklamacyjny na adres:
- SkipWish Żarski Sp. k.,
ul. Prymasa Augusta Hlonda 6/U1
02-972 Warszawa
lub
- na adres poczty elektronicznej: hi@hlonda6.pl.
Do korespondencji dołącz zdjęcia produktu wizualizujące defekt stanowiący podstawę reklamacji,
W przypadku wysyłki pocztą elektroniczną, w tytule maila należy umieścić: “Reklamacja: nr. zamówienia lub nr paragonu”.
Jeśli nie będziemy w stanie ocenić wady produktu na podstawie zdjęcia, poprosimy Cię o przesłanie produktu na adres: SkipWish Żarski Sp. k., ul. Prymasa Augusta Hlonda 6/U1, 02-972 Warszawa. Nadaj przesyłkę na nasz koszt.
Do złożonej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie po jej przeanalizowaniu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o propozycji jej rozwiązania.
W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt lub usuniemy wadę. Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji oraz przysługujących praw konsumenckich znajdziesz w Regulaminie e-sklepu.