Reklamacje


Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę fabryczną lub w trakcie jego użytkowania powstała wada uniemożliwiająca dalsze korzystanie zgodne z przeznaczeniem produktu, wyślij nam wypełniony formularz reklamacyjny na adres:

  • SkipWish Żarski Sp. k.,
    ul. Prymasa Augusta Hlonda 6/U1
    02-972 Warszawa

lub  

  • na adres poczty elektronicznej: hi@hlonda6.pl.

Do korespondencji dołącz zdjęcia produktu wizualizujące defekt stanowiący podstawę reklamacji,

W przypadku wysyłki pocztą elektroniczną, w tytule maila należy umieścić: “Reklamacja: nr. zamówienia lub nr paragonu”. 

Jeśli nie będziemy w stanie ocenić wady produktu na podstawie zdjęcia, poprosimy Cię o przesłanie produktu na adres: SkipWish Żarski Sp. k., ul. Prymasa Augusta Hlonda 6/U1, 02-972 Warszawa. Nadaj przesyłkę na nasz koszt.

Do złożonej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie po jej przeanalizowaniu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o propozycji jej rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt lub usuniemy wadę. Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji oraz przysługujących praw konsumenckich znajdziesz w Regulaminie e-sklepu.


Usługa dostępna dla

Klubowiczów Hlonda6

ZALOGUJ SIĘ/ZAREJESTRUJ SIĘ